Zorgverzekeraars Financieel Organisatorisch Uitbesteding assortimentsbeheer
Met Pharmasupport betere naleving, extra vergoeding en minder afkeuringen (LPG en IDEA)
“Ik wil zekerheid dat ik aan mijn verplichtingen naar de zorgverzekeraars ga voldoen”
Met Pharmasupport hogere korting en andere financiële voordelen
“Mijn rendement moet beter. Mijn groothandel geeft aan dat het ook echt kan.”
Met Pharmasupport verhoging van efficiency en kwaliteit
“Mijn assistenten moeten allemaal op dezelfde manier met logistiek leren omgaan. Afhandeling van de bestelling van de groothandel kost nu elke dag teveel tijd.”
Met Pharmasupport tijdwinst, gemak en beheersbaarheid voor apotheker/eigenaar
“Ik zie elk jaar weer op tegen het doorvoeren van alle wijzigingen vanwege het preferentiebeleid en het bijhouden daarvan.”
“Ik wil me niet steeds af hoeven vragen of ik mijn preferentiegraad en substitutiegraad ga halen.”
“Er wordt steeds zoveel ingehouden op mijn declaraties. Ik wil ervan uit kunnen gaan dat ik altijd het juiste geneesmiddel heb gekozen of in mijn kast heb liggen”
“Ik wil wel meer parallel gaan voeren, maar wat te doen met de slechte leverbaarheid hiervan? En al die verschillende verpakkingen en namen?”
“Ik wil zo min mogelijk suboptimale leveringen”.
“Ik wil dat meteen het meest optimale product wordt afgeleverd.”
“Ik zie bij mijn declaratie veel prijsverschillen. Kan ik er wel vanuit gaan dat ik het meest optimale product heb afgeleverd?”
“Ik wil ook voor mijn verbandstoffen de beste keuze.”
“Mijn assortiment is vervuild; assistentes krijgen teveel keuzes op hun scherm. Dat moet een keer opgeschoond worden, zodat wij meteen bij de receptinvoer het meest optimale product afleveren en niet achteraf alles moeten corrigeren.”
“Mijn bestelbakje wordt weer steeds voller, dus mijn servicegraad is niet goed; mijn klanten komen steeds voor niks.”
“Het zou mooi zijn als elk artikel in de kast een vaste plek heeft en je meteen ziet of het om parallel gaat, of preferent naast ons huismerk, of om uitverkoop.”
“Ik kom nog vaak vervallen artikelen in mijn kast tegen.”
“Ik wil dat wij per dag zo min mogelijk tijd moeten besteden aan logistieke handelingen, zodat wij meer tijd voor onze klanten hebben, maar ik wil wel het hoogst mogelijke rendement.”
“Wat moet ik doen als preferente middelen niet leverbaar zijn of als mijn huismerk niet leverbaar is?”
“Ik krijg wel mooie retourinformatie van de groothandel, maar het kost mij teveel tijd om die gegevens te verwerken. Of ik kom er niet eens aan toe.”
“Mijn groothandel maakt steeds weer nieuwe prijsafspraken en de declaratieprijzen veranderen steeds. Het liefst zou ik willen dat mijn assortiment steeds up to date blijft, zonder daar zelf veel voor hoeven te doen.”